Regulamin miedzynarodowego przewozu osob autokarem BussPass

BussPass Regulamin międzynarodowego przewozu osób autokarem

Regulamin przewoźnika autokarowego BussPass

  1. Definicje
    • Przewoźnik - firma BussPass.
    • Pasażer - osoba korzystająca z usług przewoźnika.
    • Bilet - dokument uprawniający do skorzystania z usług przewoźnika.
  2. Zakup biletów
    • Bilety można nabyć na stronie internetowej przewoźnika, w punktach sprzedaży lub bezpośrednio u kierowcy.
    • Bilety są imienne i nieprzenaszalne.
    • Pasażer jest zobowiązany do posiadania ważnego biletu na całą trasę podróży.
  3. Rezerwacje i zmiany
    • Rezerwacje można dokonać na stronie internetowej przewoźnika lub telefonicznie.
    • Zmiany w rezerwacjach są możliwe, o ile przewoźnik zostanie poinformowany z odpowiednim wyprzedzeniem.
    • Opłaty za zmiany rezerwacji mogą być pobierane zgodnie z cennikiem przewoźnika.
  4. Bagaż
    • Pasażer może przewozić jeden bagaż główny oraz jeden bagaż podręczny bez dodatkowych opłat.
    • Przewoźnik może odmówić przewozu nadmiernego bagażu lub pobierać dodatkowe opłaty.
  5. Odpowiedzialność przewoźnika
    • Przewoźnik odpowiada za opóźnienia, utratę lub uszkodzenie bagażu, o ile zostanie powiadomiony przez pasażera.
    • Przewoźnik może ograniczyć swoją odpowiedzialność zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  6. Odpowiedzialność pasażera
    • Pasażer jest odpowiedzialny za posiadanie ważnych dokumentów podróży.
    • Pasażer jest odpowiedzialny za szkody wyrządzone innym pasażerom lub mieniu przewoźnika.
  7. Zasady przewozu zwierząt
    • Zwierzęta mogą być przewożone wyłącznie w przypadku posiadania przez pasażera odpowiedniej klatki lub transporterów oraz ważnych dokumentów zdrowia zwierzęcia.
    • Przewoźnik może odmówić przewozu zwierzęcia, jeśli stanowi zagrożenie dla innych pasażerów lub może uszkodzić mienie przewoźnika.
  8. Bezpieczeństwo i przestrzeganie przepisów
    • Pasażerowie są zobowiązani przestrzegać zasad bezpieczeństwa oraz przepisów porządkowych obowiązujących na pokładzie autokaru.
    • Przewoźnik ma prawo odmówić przewozu osobom nietrzeźwym, agresywnym lub stwarzającym zagrożenie dla innych pasażerów.
  9. Reklamacje
    • Reklamacje należy zgłaszać na piśmie w ciągu 14 dni od zakończenia podróży.
    • Przewoźnik rozpatruje reklamacje w terminie 30 dni od daty jej otrzymania.
  10. Postanowienia końcowe
    • W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy prawa obowiązującego na terytorium, na którym świadczone są usługi przewoźnika.
    • Przewoźnik zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Zmiany obowiązują od dnia ich publikacji na stronie internetowej przewoźnika.